2.12.2010

Peki ya sen?


Birlikte bir şeyler yapabilme arzusu o kadar farklı bir şey ki...

Güvenini yerle bir eden bir adama, binlerce kez tek istediğin şeyin ne olduğunu söylediğin halde bunu yapmamış olan bir adama, güvenmek istemek...Temelde bir sevgi var elbet. Ama bu kendi sevgine güvenmenin dışında, onun tüm yaptıklarına rağmen sevgisine güvenebilme hali. Şimdi oturduğunuz yerden bakınca, olan bitene rağmen "nasıl?" diye soruyorsunuz bana. Ben de cevap veriyorum:

Çünkü beni, benim onu sevdiğim "gibi", evet bu önemli bir hal, benim onu sevdiğim "gibi" sevdiğini biliyorum. Aynı insanlar değilken aynı şeyleri hissettiğini bilme hali bu.

Belki de en çok son zamanlarda dillendirdiğim bir şeyi yapıyorum şimdi bu hisle. Bana hayal kurdurma, gerçeğe en yakın halindeyken söyle ki gerçek olsun dedim hep... Ağustosa 9 ay var. Başvurusu bile yapılmamış bir projeye kabul edilip gitmiş olma hayalim var. Çünkü bunu onunla yapabilme arzusu var. Ve inanıyorum. Tıpkı bu dünyadaki en büyük aşkımın bana güvenerek söylediği gibi, ben istiyorum ve bunu yapacağım. Ama burada bir eksik var. Bu iki kişilik bir hayalse,

Sen istiyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder